- until late hour -

Då var inlämningarna klara och inskickade. Jag är svintrött just nu men känner mig relativt nöjd med det jag skrivit. Jag hoppas på att det blir bra iallafall.
Nu blir det att sova, förhoppningsvis går det bättre med sömnen inatt än natten till idag då jag låg vaken till 03.00. Väldigt ovanligt numera då jag oftast är så utmattad. Själva kvalitén på sömnen är dock i regel alltid dålig och har varit sedan i somras. Men just eftersom jag inte kunde sova föregående natt är jag väl desto tröttare just nu och det är så skönt att jag äntligen är färdig. :D

Sovdags nu för att sedan gå upp i tid imorgon och bege sig till MVC. Därefter besök hos N's mamma och sedan är det skola för mig då jag ska prata med min lärare. Därefter blir det en del tråktid såvida någon inte har lust att hitta på något, annars blir det väl kanske lite plock här hemma vilket behövs. Yes.

Nu vill inte ögonen mer och inte heller min lille bebis i magen som ger tecken på att jag ska ge mig nu. ;)

Sova. Nu. Hejdå. :P

Kommentarer
Postat av: yasse

skönt att du är klar! grattis :)

2009-01-11 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback