- s is coming home -

Idag är jag så extremt trött. Sov dåligt inatt, as usual. Märker ganska påtagligt att lille bebisen bara växer och växer nu och trycket blir allt större. Detta gör att jag måste vända på mig allt oftare och framförallt att jag vaknar med jämna mellanrum för att gå upp på toaletten. Något enerverande.. :P

Idag fick vi hem vår nya fina tvättmaskin! :D Så nu står den fint på plats. Dock upptäckte vi i efterhand att de inte gjort av slangen någonstans som släpper ut vattnet så det måste de komma tillbaka och fixa innan vi kan använda. Tur man upptäckte det innan ju. ;) Både jag och N är nöjda med inköpet, framförallt att den är en sådan "Super Silent"-maskin som inte viner när centrifigueringen drar igång så är nyfiken på att se hur tyst den är. Haha, ja, så fascinerad kan man faktiskt bli av en tvättmaskin när man vet hur mycket den kommer att ge en senare.. ;P

I övrigt har jag städat en del här hemma och saker och ting börjar så smått hamna på plats. Jag och N ska fortsätta något imorgon, måste fixa med min garderob så att allt inte ligger huller om buller. Har också hunnit diska, laga mat och diska igen. Det blev morotsbiffar med kokt potatis och skysås. :D Även kollat igenom lite saker till skolan.

Annars är det en lite speciell dag idag för S kommer nämligen hem en sväng från USA! :D Ska bli så himla skoj att träffa henne igen, känns som hundra år sedan nu..! Sen har ju inte hon sett mig sedan i somras när jag precis fått veta att jag var gravid så det är ju lite skillnad jämfört med idag, om man säger så. ;)
Ska bli kul att catch up och höra om hennes California-liv! :D

Kommentarer
Postat av: Yasse

Jag får alltid en sådan myskänsla när jag läser om ditt liv som förändras hela tiden.. :)

Kanske för att vi alltid har så mysigt när vi hänger..

Komemr förbi snart igen.. Så får du ha så trevligt med Sanna och hälsa så gott!!



Puss raring!!

Postat av: Sanna

Sag inte detta forran nu :) Sa kul det har varit att traffa dig o bebisen, jag ar redan han storsta fan! puss puss

2009-01-15 @ 20:25:31
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha ja, den ar ju borta nu :P Tur jag hann gora en snoboll iaf :)

2009-01-19 @ 14:40:49
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Postat av: Catharina

hillu^^

2009-01-19 @ 15:28:07
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: stoffe

Dåligt uppdatering på denna blogg tycker jag.

Du får skriva mera.

Hoppas allt är bra annars med er båda.

Kram

2009-01-26 @ 23:52:10
Postat av: Catharina

vi har heeeela boxen, så nu har du en anledning att komma till landskrona:) du... till dopet. skulle du kunna ta med dig skivorna till ättekulla? behöver ny musik på jobbet eller om du vill ses på måndag? är ledig då:)

2009-07-02 @ 20:47:57
URL: http://liljahazard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback