- sweetie -

Sov riktigt kasst inatt, vaknade runt fyra på morgonen med en bultande huvudvärk och var stel i nacken. Som vanligt kan man säga? Försökte slappna av vilket verkar omöjligt för mig och till slut när jag lyckats somna efter två timmar vaknar jag inte långt efter av att jag drömmer en mardröm. Viskade nog för mig själv att jag mådde illa varpå N halv-hest viskar tillbaka om han ska gå upp och göra en macka till mig, eller kanske hämta ett glas juice. Söte! ;) Knappt ens vaken super tidigt en lördagmorgon, älsklingen min. Sa till N att det verkligen inte behövdes och att han bara skulle sova vidare, hehe. :)
Det var typ omöjligt för mig att sova sen, låg halvvaken tills vi gick upp strax innan 10. Vi gick upp och åt frukost framför Hipp Hipp, jag la mig sedan till rätta med benen över N och det dröjde inte länge tills jag hade somnat. Vaknade till av att N tyckte jag skulle sova vidare och la en filt över mig. :) Sov fram till för en halvtimme sedan och jag säger bara det; det var länge sedan jag sov så gott..!! :D Känns som om jag fått riktig sömn, yay!

Nu ska vi se Juno. ;)

Kommentarer
Postat av: alma

Nawe, söte N :)

Postat av: yasse

Juno e grym! Vad tyckte du?

Snygg header eller vad d heter. Har du inget för dej får du gärna göra en ny till mej sen... pöss

2008-09-21 @ 17:20:20
Postat av: Emelie Talvis

söt blogg :)

2008-09-21 @ 17:28:23
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback