- onödigt men vadå -

Ja. En lista så här på slutet av dagen för att koppla bort huvudet från pluggandet. :)



1. Nämn något som gjorde dig glad igår: 
Mitt och N's flummande, haha. ;)

2. Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov men vaknade faktiskt till för att kolla på klockan om jag försovit mig. :P

3. Vad gjorde du för 15 minuter sedan? 
Skrev om kristendomens historia.

4. Det sista du sa högt?
Ehm.. Var nog till N att jag inte har i mina hörlurar så han behöver inte prata högre, haha. :P

5. Vad har du druckit idag?
Hm. Mjölk, kaffe, Cherry Coke och en himla massa citronvatten.

6. Vad var det senaste du åt?
Pyttipanna med stekt ägg till middag.

7. Vad var det senaste du köpte? 
En massa rengöringsartiklar till badrum och kök tidigare idag.

8. Vad är det för färg på din ytterdörr? 
Vit

9. Vad är det för väder hos dig just nu? 
Vet inte för persiennerna är neddragna men skulle tro att det är helt mörkt och något kyligt.

10. Godaste glass-smaken?
Ben & Jerry's Chocolate Therapy

11. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Jag tror på stark fascination vid första ögonkastet som kan leda till kärlek.

12. Sover du tungt? 
Ja, när jag väl sover gott så är jag inte så lättväckt tror jag. Fast jag skulle lätt vakna av att en lampa tänds eller ett högt ljud. Men det är väl normalt? :P

13. Drömmer du mycket?
Oh ja, går nog knappt en natt utan att jag minns på morgonen att jag drömt.

14. Mardrömmar?
Det går i perioder, nyss hade jag en väldigt intensiv period med mardrömmar var natt men nu sover jag nog tryggare.

15. Vilket ämne är roligast i skolan?
Psykologi och filosofi.

16. Trivs du med ditt jobb?
Mjo, skola för min del då och det går väl men är något tråkigt just nu.

17. Favoritklädsel?
Jeans, någon stilren tröja, sjal. Nu när det blir kallare; min skinnjacka.

18. Favoritlåt just nu? 
"Light A Way" - Volbeat

19. Vad ser du om du tittar åt höger?
Min söta N. :)

20. Vad gör dig glad just nu?
Att jag lyssnar på skön musik, att jag har N nära mig och att jag ska träffa mamma imorgon.

21. Vad ska du göra härnäst?
Ska väl borsta tänderna och hela kvällsritualen för att sedan lägga mig.

22. Höger- eller vänsterhänt?
Högerhänt.

23. Humör just nu: 
Mjo, det är bra men något trött och dov huvudvärk men känner lugn, medryckt i min musik.

24. Favoritgodis?
Hm. Är inte mycket för godis. Måste säga som A; frukt. Eller grönsakssticks med dip, mm!

25. Kläder just nu:
En mörkblå t-shirt.

26. Musik just nu: 
"Light A Way" med Volbeat.

27. Sommarplaner:
Oj, långt till sommaren.. Men det lär väl bli en mys-sommar med nära och kära. ;)

28. Hur många kuddar sover du med?
Sover faktiskt med hela tre stycken kuddar. :)

29. Spelar du nåt instrument?
Piano sedan jag var liten, saknar det faktiskt ibland då vi hade ett piano när jag bodde hemma. Annars skulle jag gärna lära mig gitarr men det är svårt med långa naglar. ;P

30. Morgon- eller nattmänniska?
Kan vara både och faktiskt beroende på vad jag laddar upp inför. Hatar dock alltid att sova bort hela dagen, känner mig så rastlös sen. På senare tid har det dock tagit emot väldigt att vara en morgonmänniska..

31. Vilka är viktigast för dig?
Min familj och mina vänner.

32. Bio eller promenad?
En mysig promenad efter bion? ;)

33. Är du kittlig?
Njae, inte så våldsamt. Skulle vara fötterna då. :P

34. Snarkar du?
Inte överlag, inte fått några klagomål iaf förutom om jag har druckit, då kan det hända att jag snarkar. Hehe.

35. Stjärntecken:
Vädur.

36. Äckligaste insekten:
Alla.

37. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Hm. Flyga eller bli osynlig.

38. Vad vill du jobba som? 
Vill arbeta som socionom eller psykolog, främst med barn och ungdomar.

39. Stökigt eller välstädat?
Ja. Måste väl säga välstädat då, är det stökigt känns mitt liv som ett kaos. Mitt hem är där jag måste kunna ladda batterierna och är det en stor röra går inte det, det stressar mig. He. :P

40. Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? 
Skulle inte tro det.

41. Gillar du att sjunga? 
Ja, det är underbart. Fast inte så nån hör då, stage-fright. :P

42. Anser du att du är stark?
Har fått höra att jag är rätt stark. Både psykiskt och fysiskt.

43. Vad gör du om du får hicka?
Jag håller andan och sväljer tre gånger eller dricker vatten baklänges, båda funkar faktiskt.

44. Vad längtar du mest efter just nu?
För stunden är det att lägga mig och sova. På sikt är det väl allt som väntar framöver. ;)

Kommentarer
Postat av: yasse

är man fräck om man snor denna? puss

2008-09-16 @ 19:22:07
Postat av: Sanna

Finns en reklam for swiffer har nu som verkligen e min humor, kolla har:

http://www.youtube.com/watch?v=wtmPdK8ilCU&feature=related



Och kommer du ihag jag snacka om denna for ett par ar sen?:

http://www.youtube.com/watch?v=UMaKQJbSJx0



haha!

2008-09-18 @ 04:22:44
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback