- friday night -

Hela tre inlägg på samma dag, det var ju inte illa. :P
Har ju snackat om Idol i de båda andra, att det var vad man skulle se på ikväll tills jag kom på att det är fredag idag och inget Idol alls. Haha, ja, vilken dålig koll man kan ha på dagarna ibland aka tillfälligt hjärnsläpp.

Städat köket och något i vardagsrummet har jag gjort iallafall. Stack iväg och handlade lite med N och sedan beställdes det pizza, det var riktigt länge sen. Nu har jag precis gjort en jordgubb- och hallonpaj också som står i ugnen, gott! :D Men sen är det ju faktiskt fredag också ;)

Huvudvärken håller dock i sig och kände att jag nu fick sätta mig ner en stund, det bultar och bultar vid tinningarna ihärdigt. Tittar på Sing-a-long så länge för att försöka tänka på annat. Snart börjar Extra Extra också. Efter det Singing Bee. Hm. Inget av de programmen är någon höjdare alls men är väl så där trevligt när allt annat på TV är kasst och man inte orkar fokusera. ;P

Nä, nu är det paj och mys med N som gäller. :)



Kommentarer
Postat av: yasse

Den där pajen ser sjukt god ut. Får nog göra en sådan när vi ska ha sleepover på ättekulla :)

Hoppas din helg blir trevlig! Puss

2008-09-20 @ 13:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback