- so the days goes on -

Hej hej kära blogg.

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, bra början va? :P
Lite snabb uppdatering då. Bor nu hos N och pluggar igen, sista strökurserna som jag behöver. Ska bli skönt när man fixat det också då ämnena börjar bli något tjatiga nu, he. Har en del att ta igen nu då jag första två veckorna fortfarande jobbade i Oslo så man missade ju något - det är förstås lite drygt. Bye bye social life.

För övrigt känns många ting rörigt i mitt liv just nu men ändå inte, ser saker klart och mår bra med det mesta egentligen. Jag måste mest hitta min plats här och komma till ro lite. :)

Har hela dagen suttit och pluggat inför ett prov på torsdag, woho. Funderar på att byta ämne ett tag innan jag ger mig för idag och försöker koppla av lite inför morgondagen. N kommer snart hem också och då hade det ju varit mysigt om vi kanske kunde sett en film tillsammans eller nåt. :) Min söta N, som han tar hand om mig nu. Inatt till exempel. Jag fick en rejäl migränattack igår kväll som bara blev värre tills jag var helt stel ner till halva ryggen. Klockan var ca 01.30 och N skulle upp och jobba idag men ändå körde han mig till mammas lägenhet i hemstaden för att hämta min medicin då vi inte hade något hemma alls. My knight in shining armour. <3
Idag känner jag mig alltså misshandlad i huvudet men det har lättat något.

So what else? Mjo, jag har ju då köpt en laptop, min alldeles egna fina Sony Vaio! :D Perfekt till pluggandet, bilder och musik - love it! Köpte även en laptopbag till som ser ut som en vanlig väska där jag har plats för block och böcker också - snygg och praktisk alltså! :D


        

    

Kommentarer
Postat av: Yasse

Fin din dator var :)

Och väskan med. Avis e jag :P

Puss

2008-09-09 @ 14:57:02
Postat av: alma

Mycket snygg darling!

2008-09-09 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback