- this and that -

Måste bara säga att jag tycker Brit's nya låt "Womanizer" är en låt som verkligen fastnar när man hört den och är faktiskt bra. Säga vad man vill om henne men förra albumet blev man positivt överraskad av då den piggar upp och även är en skiva man hade spelat något av på förfesten. Nu är jag faktiskt ganska nyfiken på hur hennes nya album kommer att låta, speciellt när "Womanizer" är i samma stuk som förra skivan som var något tuffare än vad hon varit tidigare. Och som sagt förr; detta kommer från mig som i stort sett bara lyssnar på rock, haha. ;)

För övrigt så har våra små sötnosar till kattungar fått byta namn. Jag och N tyckte inte att de utvalda namnen passade till deras personligheter så "Missy" har nu blivit "Ninja" och "Molle" har blivit "Miramis". ;) "Ninja" kom till av att hon är en galen liten misse som hoppar, studsar och springer runt - det är som att hon ibland tror att hon har en låtsaskompis som hon leker med och hoppar upp i luften med kroppen vriden i nån "jag-ska-allt-brotta-ner-dig"-ställning. Haha. :P "Miramis" tyckte vi mest bara passade forna Molle" bättre, lite mer edge på det och inte lika snällt som "Molle". Han är ju snäll då men han är för rolig när han leker med leksaksmusen vi köpte till honom - han biter tag i den, pressar sig mot golvet, får en något stirrig blick och morrar. Åt ingen och ingenting. Haha. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback