- the moment of my life so far -

Så kommer vi till en undebar del i mitt liv som jag har velat skriva om länge.. ;) Anledningen till att detta "outas" först nu i bloggen är för att jag först ville hinna prata med min kära barndomsvän C och berätta in person innan den ena eller den andra kan läsa om det här. Först igår fann vi då tiden då jag haft en hel del omkring mig och C är numera a very busy woman. ;P
I fredags var jag nämligen med om den mest fantastiska upplevelsen i mitt liv hittills.. Jag och N var nämligen på.. Vårt första ultraljud!! :D Så till er som jag ännu inte pratat med; det har inte varit min mening att missa någon men det händer så mycket nu att man iallafall försökt prata med alla de närmsta-närmsta face to face. :) Yes, så länge allt går bra väntar tillökning i mars 2009! :)
Det var helt fantastiskt att få se den lilla/lille på skärmen framför en, rörandes på hela kroppen; de små händerna som drogs över ansiktet och de små fötterna som tryckte mot min mage! Det finns inte ord för att rättvist beskriva den känslan denna upplevelsen ingav, som ett enormt lyckorus genom hela kroppen som man aldrig någonsin kommer att glömma! :) Det var så överväldigande, jag bubblade över av känslor och ville inte att stunden skulle ta slut! Allt såg väldigt fint ut iallafall vilket lugnade väldigt och det kändes så skönt att få se det lilla hjärtat slå..! Både jag och N blev så rörda av detta fina att vi nog fortfarande inte riktigt smält det hela, kommer vi någonsin göra det? ;) Oerhört mäktigt iallafall, liggandes där med N's hand i min, mötande blickar,  tittandes på vårt mirakel.. :)

Kommentarer
Postat av: yasse

Åh mina fina vän! Världens vackraste bild jag fick av dej! Är mega glad för din skull raring! Får ses snart igen. Puss puss

2008-10-08 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback