- at a's place -

Så är man hos A. Åkte in till stan vid 12.30 för att luncha med pappa vilket var lika trevligt som vanligt. :) Gick därefter till Akademibokhandeln där jag stod i ca en trekvart och läste baksidor på böcker för att försöka hitta en bok att läsa nu när jag läst ut den förra. Hittade dock ingen som var i "måste-ha-stil" däremot hittade jag en massa som jag lätt hade kunnat läsa men hade svårt att välja ut bara en.. Så.. Efter den stunden blev det till slut ingen bok ändå, haha. :P

När jag kom ut från bokhandeln blåste det nåt extremt och det såg ut som om det skulle börja regna. Kände inte för att åka hem riktigt än då disken och plugg väntar där hemma så ringde upp A för att bara säga att jag kommer förbi en sväng. ;P Alltid lika tråkigt med sådana här dagar då Älskling jobbar 13-timmars pass och speciellt när alla i ens omgivning är upptagna med annat, kunde dock dra till A där man fick en god kopp té vilket passar alldeles utmärt nu i detta vädret. Nice! :)

Måste väl snart ändå inse fakta och börja röra mig hemåt i tid så man hinner med det som ska hinnas med innan klockan blir alltför mycket. Tänkte också komma igång lite mer med pluggandet imorgon så vill kolla igenom mina grejer så man är lite förberedd, har ju fått mina glasögon nu så förhoppningsvis smyger sig inte migränen på efter ett antal timmars pluggande. :)

Nä, om man skulle vara lite social..? :P





Hehe ja, detta var ju också ett moment. I våras någon gång, sittandes utanför Statoil , tröttaaa, ätandes Ben&Jerry's och filosoferandes om livet. :)

Kommentarer
Postat av: alma

du vet hur man brukar säga "thoose were the days"... Jag skulle nog vilja säga "These are the days" :)

Postat av: yasse

Låter mys ju :)

Vilken tid imorrn? Puss

2008-10-17 @ 14:05:27
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback