- leave out all the rest -

Då är det lördag och resten av kvällen måste spenderas tillsammans med skolboken. Prov på tisdag som jag måste fixa så bra som möjligt så det gäller att ligga i nu, gör anteckningar tills jag får kramp i handen. Hoppas på att det kommer att gå bra! Efter det måste jag speed-skriva mitt temaarbete och sätta igång med filosofin. Den ser jag visserligen fram emot egentligen men det är tidspressen som gör att man inte riktigt kan ägna det den tiden man hade velat. Min ambition var att klara ytterligare en kurs efter det också men tror nog jag måste inse begränsningen där, att jag inte lär hinna. Men hursomhelst, det viktiga är att fokusera på vad jag kan göra nu so that's what I'm going to do!

Imorgon blir det städning och sen får vi besök, trevligt. :) Eftermiddag och kväll blir det sen fortsatt pluggande och på måndag är sista chansen att hjärntvätta sig inför provet. Ska denna gången försöka att inte plugga nåt märkvärt samma dag innan provet, man ska ju egentligen inte göra det, men blir nog svårt. Är ju alltid nojjig över att jag missat nåt. ;P
Nä, nu blir det härliga LP och plugg. Hoppas ni har en trevlig lördag kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback