- the end of one chapter and the beginning of another -


Herregud ja. Då var man färdig.. Jag är färdig!! Klar! Done! Finished! :D
Har precis skickat in de sista inlämningarna och dessutom fått reda på att jag fått MVG i Geriatrik, så otroligt underbart!
Det känns lite konstigt nu dock, eller ja, känslan av att vara färdig med allt har inte riktigt infunnit sig än. Tror att jag behöver en stund för att låta det sjunka in lite och under tiden ältar jag i huvudet att allt pluggande verkligen är klart nu för att jag ska förstå det, haha. ;P

Ni skulle bara veta hur gott jag kommer att sova i natt! Har de senaste två veckorna åkt till Oslo, arbetat heltid + övertid, åkt från Oslo, hunnit med både flyttstädning + besiktning, umgåtts med vännerna, åkt tillbaka till Oslo igen och pluggat men nu är jag trött.. He.
Sena nätter och tidiga morgonar men imorgon börjar jag faktiskt inte förrän kl. 13.00, nice! Måste dock göra mig iordning hyfsat innan jag börjar för jag jobbar nämligen till 18.00 och 18.30 blir jag + två till från jobbet hämtade av en taxi för att möta upp resten av folket från jobb vid 19.00 för att vara med på företagsmiddag dit det kommer ca 1000 pers. Kommer nog bli riktigt skoj! Vilken skön avslutning ändå att vara med på det dagen efter man blivit helt klar med skolan, nu kan man verkligen njuta av hela eventet utan att behöva tänka på massa annat. ;D

För övrigt går det rätt bra med resten här, lite stressigt ibland och mycket att hålla i huvudet men alla har varit så välkomnande på jobbet och hjälper mig när jag undrar något. :)
Nu tänkte jag ha en liten spa-stund för mig själv och se om det finns något roligt på TV att se på eller kanske någon film - because I'm worth it! Haha. :P

Kommentarer
Postat av: alma

Congrats honey!

Postat av: yasse

så värd det är du! duktiga vi har varit :)

och grattis igen till mvg i geriatrik =)

i helgen kan vi fira igen.. saknar dej bejb!



Pösssss

2008-06-03 @ 00:25:51
Postat av: micke

tack :) var mest slump egentligen. hade kameran och mitt 50/1.4 och såg nga buskar som solen sken på igår när jag var ute och gick. och så blev den! på fullt allvar dessutom, knappt redigerad. riktigt skumt men jag gillar den.



det andra var för ngt ngn fn-chef sa, men jag kom snabbt ner på jorden igen ;)

2008-06-03 @ 08:59:46
URL: http://www.thedraft.se
Postat av: Yasse

Kom igen och uppdatera! :)

2008-06-08 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback