- examensfest -


Då hade jag och Y vår examensfest igår, så kul det var! :) Kan dock säga att jag verkligen känner mig utmattad just nu, helt uttömd på energi. Å andra sidan har jag verkligen festat av mig senaste veckan, haha. ;P Har inte så mycket ork att skriva värsta inlägget om kvällen (ni bara: yay! :P) och tid har jag faktiskt inte heller, måste hinna packa innan jag lägger mig för imorgon bär det av! ;)
Kvällen började iallafall hemma hos Y och N med trevligt folk, bland annat sällskap från Y's hemstad Stockholm som man inte träffat på länge så det var skoj! :) Min bror + hans flickvän dök också upp trots allt vilket jag tyckte var himla trevligt! :D
Efter en hel del förfestande hos Y drog de flesta vidare till PL13 där vi stannade till runt 02.00. Efter det hade många gått hem så det slutade med att jag, Y och A drog till Cardinal. Stackars Y dansade inte så mycket då stackaren hade på sig sina nya högklackade skor men jag och A dansade en hel del! :D De spelar faktiskt riktigt bra blandning av musik på Cardinal. Min kväll blev som vanligt sen, skulle väl tro att jag somnade till vid 08.00 men hade iallafall en jätte trevlig kväll! Tack till alla för gratulationerna, presenterna och firandet av mig och Y! :D

Bjuder på lite bilder från gårkvällen, några stycken blev det iallafall men Y har de flesta bilderna som togs på sin mobil - får uppdatera när jag fått dem ;)




En bild från kvällen innan på mig och Y på PL13.




Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis till din examen tjejen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback