- concert, photographs and sunshine -

Ännu en helg som gått men har haft riktigt skoj. :)
I fredags var man iväg på The Tivoli med A och såg Von Benzo + Lillasyster. Båda bandet var riktigt bra på scen, extremt drag var det! Intressant att se hur musiken verkligen framkallade aggressioner hos vissa människor som sedan bara såg glada och nöjda ut så fort låten var slut, haha. Folk surfade på publiken, både öl och flaskor flög genom luften och människor närmare scenen kastades hit och dit och försvann ner på golvet i omgångar. Men som sagt, riktigt bra framträdande från båda banden! :D
Efteråt träffade vi till och med på bandmedlemmarna från Lillasyster som vi tänkte fota men som tyckte vi skulle vara med på bild, haha! Trevliga var dem! ;)
Från att inte ha tänkt stanna så länge slutade med att vi inte åkte hem förrän vid 03.30! Vet inte hur mycket folk vi snackade med och skratten var många, träffade på bland annat två hel sköna killar som vi hängde med större delen av kvällen! ;D
Det ena efter det andra inträffade också som både jag och A mer och mer började ta som tecken på någonting, det var för talande för att bara vara slumpen men vi får fila på det lite till.. ;P


     


Lördagen började ganska lugnt och fortsatte sedan i mys-anda när man hängde med S och C på bio, vi såg "Nu Eller Aldrig" med Jack Nicholson och Morgan Freeman. Den var riktigt bra, framkallar många tankar och känslor. Rekommenderas verkligen! :)
Efter filmen åkte vi alla hem till mig där det flummades en massa med "Alias". Hade skit kul men helt otroligt vad kass jag var! För er som inte vet går det ut på att beskriva ord för varandra och den andre ska då gissa rätt ord, så många ord man får rätt - så många steg får man ta på spelplanen. Jag var riktigt off ett tag där och förlorade ganska stort, haha. Skyller på att jag nog var lite trött. ;P

Idag har dagen igen börjat ganska lugnt, skulle plugga men har inte fått så mycket gjort som jag hade önskat.. Mental note; skärpning! :P
Vid 16.00 drog jag iväg med S till Väla där vi även mötte upp J. Tog en glass och gick lite i affärer, trevligt. :) Efter det stack jag och S hem till mig där vi snackade en dle över en kopp kaffe och gick sen ut på promenad med min systemkamera och fotade lite. Blev en hel del mysbilder innan kvällssolen började gå ner och bjuder på tre stycken här. ;D


image217


image218


image219


"When no one even cared the rose it grew from concrete, keepin' all these dreams provin' nature's laws wrong.
It learned how to walk without havin' feet,  to breathe the fresh air - it came from concrete."

Kommentarer
Postat av: micke

fina bilder :)

Postat av: micke

tyckte bättre om dom andra två :P ha. men säg till om du vill låna ngt, exempelvis som i de här bilderna där det hade varit mkt bra med ännu kortare skärpedjup. är du med?

2008-05-05 @ 10:49:01
URL: http://www.thedraft.se
Postat av: micke

kan vi iofs göra, lärling ;) kanske helgen 31/5-1/6?

2008-05-05 @ 17:20:48
URL: http://www.thedraft.se
Postat av: Yasse

Hej Bina! Roligt ni verkade ha. Fina bilder du tagit också. ska iofs ringa dej nu. Puss

2008-05-05 @ 17:24:56
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se
Postat av: micke

är i barcelona då..

2008-05-05 @ 21:33:32
URL: http://www.thedraft.se
Postat av: micke

tack själv. din insats på shot-biten var mkt bra iaf, du får toppa till nästa gång :)

2008-05-13 @ 09:00:53
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback