- bye for now -


Japp, då flyr jag landet ganska snart och plikten kallar redan imorgon. Nja, flyr och flyr. Men ändå. :P
Blandade känslor, ska bli skönt att komma bort ett bra tag men kommer sakna vännerna och våra upptåg så mycket! Som jag nämnt några gånger tidigare har jag och Y vår separationsångest, men vi har sagt det att vi får hälsa på varandra eftersom Y inte heller ska vara hemma på hela sommaren.

Rysligt trött är jag också, ska bli skönt att få läsa lite sedan och sova en stund. La mig sent och var uppe tidigt för att packa mina grejer och nu ska jag strax äta lite innan my ride är här. Nä,gott folk, that's all for now. En somrig blombild from me to you. ;)



Kommentarer
Postat av: yasse

Bye baby :(

2008-05-18 @ 13:27:47
Postat av: Åsa

Okej, men helgen den 14:e juni, är du hemma då? Hoppas det, för det är då jag har min fest ja. Och du, jag har fortfarande kvar din bunke och sjal från nyår! Haha :)

Postat av: David

where u goin? Norge? äsch, frågar på sms istället. du bruden. grattis. till brännan. suck. examen jue. PoK

2008-05-20 @ 15:32:36
Postat av: Åsa

Ja men klart du ska få tillbaka grejerna :) Oj vad synd, är du bara hemma en dag och åker tillbaka sen? Ååh, jag som vill att du ska komma. Hade varit jätteroligt.. Pusskram.

2008-05-21 @ 14:40:46
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback