- these things -


Somnade först efter 05.00 någon gång i morse, fråga mig inte varför - vet inte riktigt varför sömnen varit som den varit senaste nätterna. Kanske är spänningar, händer rätt mycket omkring mig nu faktiskt. :)

Well, vid 09.30 kom pappa och hämtade mig för jag behövde handla lite på Maxi, skönt att inte behöva ta allt på bussen och idag regnade det dessutom. Tråkigt att det nu är sådant väder, hoppas det lättar sen. :)

Nu sitter man och lyssnar på No Doubt och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja dagen. Börja med att äta lite frukost kanske, sen diska. Efter det plocka undan lite grejer här och där, sen får det nog bli lite plugg. Får se vad resten av dagen has in store for me, har ju alternativ men känner mig en aning förkylningshängig så, blä.. We'll see. :)

Kommentarer
Postat av: ameli&emelie

Ursh allttid tråkigt när det regnar ute, hoppas det blir finare väder sen :)

Postat av: Åsa

Jag röstar fortfarande på att följa med oss ikväll :)

2008-03-29 @ 15:00:34
URL: http://ausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback