- quick update -


Och så var man tillbaka igen i norrmännens huvudstad. Älskar denna stad men idag känns det mesta blä. Bara blä. Tror att det mest är för att jag känner mig trött och något utpumpad på energi. Sen är man något less på alla timmar man spenderat på sistone fram och tillbaka i både bil och buss. But never mind.
Var på Hultsfred i lördags och det var jätte skoj förutom en liiiten (not..) detalj vilket var att de bandet jag i huvudsak åkt dit för att se ställde in spelningen ett par timmar innan de skulle stått på den scenen, "på grund av sjukdom". Jahapp.
Först ville jag inte tro på det men när budskapet stod klart och tydligt på megaskärmen som tidigare hade visat fotbollsmatchen så gick det inte att kringgå längre; Linkin Park hade ställt in...!! Jävla skit. Riktigt jävla skit. Minst sagt.
Hursom, jag fick iallafall se mitt älskade Takida vilket var helt underbart of course! But still..
Hade också mega trevligt med bästis Y, N, E, N, J, S och bror. ;D Uppdatering med bilder från Hultsfred kommer senare, just nu finns varken USB-sladd eller ork. :P



Kommentarer
Postat av: yasse

Riktigt illa att Linkin inte kom, men vi hade det väll trevligt endå? Blev så glaaad när jag såg er stå där och vänta :)

Vi får fasen ses i sommar på nått vis! Puss.. väntar på bilderna :)

2008-06-16 @ 19:37:00
Postat av: micke

tack själv

Postat av: Åsa

Jag tänkte direkt på dig när jag hörde att Linkin Park hade ställt in. Tyckte synd om dig (er) :( Bra att ni hade roligt ändå!



Hoppas vi kan ses i sommar någon gång när du är hemma. Puss

2008-06-19 @ 14:01:36
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback