- trötthetens tristess -

Ja, då var man uppe i tid inför jobb, ätandes frukost. Ska snart öppna min oversized Red Bull som bror tog med sig så man förhoppningsvis känner sig något piggare - som det känns just nu vill jag bara krypa ner i sängen igen och sova några timmar till. Jag är så himla trött idag, verkligen jätte trött och ändå la jag mig inte speciellt sent igår. Nä, det är inte speciellt tidigt på morgonen just nu heller för den delen men är trött ändå. Men hursomhelst, roligt gnäll över att jag är trött? Ha. För övrigt går det bra här i norrmännens huvudstad, jag önskar bara jag kom ut mer i stan.. Kanske blir lite mer av det framöver då. :) Idag, imorgon och torsdag väntar jobb. Idag hoppas jag ockå på att Telesnor ska få min mobil att fungera för detta börjar kännas otroligt handikappande. Jag saknar ju er där hemma, mobilen var ju bästa alternativet då jag knappt har tid att sitta framför en dator heller. :( Det positiva med detta skulle väl isåfall vara.. Hm. Att jag inte ökat min räkning på 1 1/2 vecka iallafall, fast man vet ju aldrig med Telesnor då. :P Nä, jag bara sitter här och babblar skit, mest för att inte hinna bli tröttare innan jag ska iväg till jobbet. Blä. Tiden mellan 16.00 och 18.00 är segast, då känns det som om tiden står still. Sorry, gott folk, men behövde nog negga lite. ;) See ya!

Kommentarer
Postat av: alma

Yo darling!

Sorry att vi snackat så himla lite på sistonde, nästan skamligt ju!

Full rulle här.

När kommer du hem förresten?

Pöss

Postat av: Yasse

Hej darling! Fungerar luren igen? Jag ska fan också ringa telenor imorgon. Vet inte alls hur jag ska klara denna månaden annars. Hoppas allt är fint med dej! Saknar min bästis :)

Puss

2008-07-17 @ 21:43:51
Postat av: Sanna

I helgen ska vi ut babe, du har inget att säga till om. Jag kommer på fredag och stannar till tisdag :) Bokar buss ikväll eller imrg! puss

2008-07-20 @ 20:21:54
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag kommer 1630 på fredag, du vill inte bara hänga med och ta en kaffe/drink nånstans på fredagen då? Lugnt på fredagen sen feeest på lördan :)

2008-07-21 @ 23:23:45
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Postat av: yasse

Bina nu ere faktiskt dags att skriva ett nytt inlägg och därmed basta :)

2008-08-07 @ 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback