- icke fungerande mobil -

Ganska länge sedan man skrev något här nu, händer så mycket att jag mest inte haft tid faktiskt. Eller ork, känns som om det enda jag ser om dagarna är jobbet och lägenheten. Tänkte iallafall skriva ett kort inlägg idag tillägnat vännerna som läser och meddela att min mobil inte fungerar för tillfället. Jag kan inte ta emot samtal, ringa, SMS:a eller ta emot SMS! Så om några av er försokt få tag på mig den senaste veckan men inte fått något svar eller så, så är det därför! :) Men jag hoppas på att den snart fungerar igen! :) Nä, nu ska jag äta frukost innan det snart är dags att dra iväg till jobbet! Hoppas allt är bra med er där hemma, jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: alma

jo vi har märkt det :/

Hoppas allt är bra med dej i varje fall o vi saknar dej med ;)



Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback