- tuesday morning -

Ja, då var man uppe i tid, ha. Har varit upp sedan ca 07.30, varför vet jag egentligen inte mer än att jag tippar på att jag hade sovit tillräckligt och bra vid det laget. Väldigt mysko känsla det där med att ha sovit bra, men trevligt. :)
Kom i säng i hyfsad tid igår ju och har konstaterat att jag tror min trivselsömn ligger på ungefär 7 timmar om det varit kvalitetssömn. :)
Frukost har man också ätit för ett bra tag sedan och nu dricker jag mitt Jasminté och lyssnar på musik. Tänkte jag skulle vara duktig nu när jag kommit upp i tid också och både diska + dammsuga innan jag går iväg till skolan som börjar 13.00, fast ja, jag lovar ju inget. :P Rätt mysigt att också bara få vara och njuta av att man har fått några extratimmar på morgonen att bara ta det lugnt på. ;D
Idag på schemat är som sagt skola 13.00 - 15.00, genomgång på vätskebalansen i kroppen. Efter det hänger Y med hem till mig där vi ska fortsätta vårt pluggande så vi blir klara med några inlämningar denna veckan iallafall. Trevligt att vi för en gångs skull läser samma kurs nu så vi snackar om samma ämne när vi behöver konstruktiv kritik på vad vi skrivit innan vi skickar in till läraren, om vi behöver lägga till något och så. Tidigare har vi i stort sett läst olika kurser hela tiden men det har ju funkat ändå, vi är ett riktigt bra plugg-team. Ha. ;P
Senare ikväll ska man bort till pappa också för att ge katten mat medans han
image151
är bortrest, pappa då alltså. :P Sedan ikväll blir det väl att sortera tvätt inför morgondagens tvättid och ta det allmänt lugnt, inget mer skandalöst planerat på schemat för kvällen faktiskt. Men jag är rätt nöjd med det också. ;D
image150 Nä, ska väl fortsätta lyssna på min mysmusik nu. Smakprov på vad som spelas just nu;

- Linkin Park : With You
- Nickelback : Far Away
- Avril Lavigne : Happy Ending
- Three Days Grace : Pain
- Linkin Park : One Step Closer
- Nelly : Over And Over
- JoJo : Too Little Too Late
- Daughtry : Over You
- Weezer : Beverly Hills
- Nickelback : If Everyone Cared
 

Kommentarer
Postat av: alma

Tio vuxenpoäng till Bina! Catjiiing! :P Duktig du är gums! Hejja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback