- my day so far -

Japp, då börjar skolan på måndag, ska faktiskt bli kul. ;P Skönt med lite struktur igen då man lyckats vända på dygnet en aning.. Hrm. ;) Sedan har vissa kommit hem igen och vissa åkt; Y kommit hem idag från Sthlm vilket jag tycker är riktigt skoj medans dagen började med att jag följde med till Sturup då min bror, hans flickvän och hans kompis ska till Borneo. :) Två veckor ska de vara borta med sin proffisga kamerautrustning varav iallafall en vecka, om jag förstått det rätt, utgörs av vandring i regnskogen.
Massa fotograferande är vad som är tänkt iallafall och sista veckan spenderar de på riktigt fint hotell som man inte hade tackat Nej till. ;) Kanske kan behövas viss avkoppling efter vandringen i regnskogen med all fysisk aktivitet och hög luftfuktighet.
För övrigt har mitt lilla jullov varit nice, har dock inte haft en enda dag ledig egentligen. Knappt varit hemma faktiskt, ha. Haft fullt schema hela dagarna och hittat på en massa men tycker det har varit riktigt kul även om jag nog känner mig lite små trött just nu efter mina ynka 3 timmars sömn inatt. Men men, det tas igen sen. :)
Har även varit iväg med S idag och solat, känns bra. Man ser lite friskare ut nu och inte så himla blek som jag nu i efterhand insett att jag faktiskt var, blä. :P Var även iväg på Väla en runda med pappa efter att vi varit i Sturup för att handla lite scrapbooking-grejer på Panduro, fick ett presentkort där i julklapp av pappa. :D
Nu sitter jag mest bara vid datorn och tråkar mig och lyssnar på musik. Får väl se vad som händer resten av kvällen, skulle eventuellt träffa J och sen bjöd Å in oss till dem för att allmänt bara sitta och snacka en stund och umgås - trevligt tycker jag. :)
Nä, ska väl pausa härifrån ett tag och titta på lite TV nu istället, he.

Kommentarer
Postat av: alma

aaah! välkomme till scrapbooking-träsket! ;)

2008-01-05 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback