- goodnight -

Då var klockan något efter 01.00 och jag har fortfarande inte lagt mig, inte bra. Men ja, får lägga mig a.s.a.p. helt enkelt så borde jag komma upp i rimlig tid imorgon ändå. Det har varit en effektiv dag idag iallafall - nice. :)

Tänkte börja om från början med att läsa "Änglar & Demoner" av Dan Brown. Började läsa den för hundra år sedan men sedan kom något emellan så att det till slut hade gått för lång tid för att fortsätta från där jag slutade gången innan. Och efter det har det inte blivit av att jag börjat läsa om den och andra böcker har blivit lästa istället. Så.. Tänkte sätta igång nu iallafall, egentligen redan ikväll men eftersom klockan hann bli så mycket så får jag väl se hur jag gör. :)
Fastnade verkligen för "Da Vinci Koden" också med huvudpersonen Robert Langdon som även är med i "Änglar och Demoner". Mamma har införskaffat alla böckerna så lär väl antagligen låna resten också och läsa vid tillfälle. ;)
Innan sa Y också att det fanns en annan super bra bok som Y tyckte jag borde läsa och why not, älskar att läsa. :D Mina böcker börjar ta slut nu så som jag sa till Y borde man verkligen
image153
beställa pocketböcker från Adlibris nästa gång man beställer kurslitteratur (eller annars också) så man har lite böcker att välja på och dessutom kostar de bara 39 kr/styck. Lite skillnad jämfört med ute i bokhandeln där de brukar kosta ca 65 - 70 kr och leveranstiden från Adlibris brukar bara ligga på 2-3 arbetsdagar. Så det kan jag rekommendera. :)

Nä, om man skulle gå och lägga sig? Nighty night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback