- beauty & spa -


Tänkte bara tipsa om några grejer som jag tycker är helt underbara.
Första bilden är ansiktsserien NormaDerm från Vichy som både doftar gott och gör din hy sammetslen. Som med de flesta andra ansiktsserier börjar du med Cleansing Gel för att sedan ta Purifying Toner. Du avslutar med antingen dagkrämen eller nattkrämen. Du både ser och känner skillnaden väldigt snabbt. Alla dessa produkterna är dryga och håller ett bra tag. :)


image157



På andra bilden är först och främst VO5 Absolut Blonde som är billigt och bra för blont hår, doftar gott och gör det mjukt. :) Sedan har vi schampo och balsam från Umberto Giannini som finns i olika varianter men de jag har heter "Dazzling Shine". De passar till alla hårfärger och hårtyper och de gör håret mjukt och glansigt, doftar också helt underbart! Sen är ju flaskorna rätt fräcka. ;D



image155


På tredje bilden har vi först ut Body Butter från Boots, "Mediterranean Almond Pistachio & Milk". Så oerhört mjukgörande och doftar nästan kola-aktigt, söt doft men inte tung. Det är nästan så att man vill smaka på den för att den påminner något om glass, haha!
På bilden är också Botanics Skin Quenching Body Wash från Boots. På flaskan står det; "A luxurious shower cream with conditioning ginseng extract." och den känns faktiskt lyxig och doftar fräscht!
Sista grejen är "Spa Treatment Foot Repair Cream" från Sea Beauty som är himmelsk för fötterna! Gör de lena och mjuka och har en härlig doft! :)


image158


Så vad tycks, tror ni det kan vara någonting? Använder ni någon av dessa produkter? Har ni några andra tips? :)


Kommentarer
Postat av: alma

Jag tyckte flaskorna för blont hår hår påminnde om en dildo haha! hum, mitt tips nu när vi ändå är inne på blont hår: om du vill ljusa upp ditt hår så skölj av det då och då med kammomilte eller pressad citron (tänk på att citron kan göra det torrt så in med en inpackning efteråt - exempel på inpackning: mosa en avokado och blanda ut med olivolja! Om inte ditt hår glänser då, jag då har man problem) Pöss

Postat av: Medea

Ja flaskorna hade ju lite speciellt utseende, hehe..
Jag vill ha body butter. Får hoppas din kära mor kan ta med det nästa gång hon kommer till sve.
Puss

2008-01-21 @ 15:35:25
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se
Postat av: alma

Ja eller hur! hur porrigt som helst :P
men du, nu saknar jag min rootbeer och dej förståss! hör av dej Pöss

2008-01-21 @ 16:02:03
URL: http://almakakasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback