- an ordinary sunday -


Ja, min önskan om en solig morgon och förmiddag gick ju i uppfyllelse men tror ni jag fått något vettigt gjort för det..? Icke! Men nu måste jag ta mig själv i kragen och komma igång, så här kan man ju inte ha det!

Tror nog att min ineffektivitet till stor del beror på att jag egentligen hade velat hitta på någonting annat, eller ja.. Om man åtminstone hade haft sällskap? Det är nästan så man har den där söndags-känslan som min vän J beskriver ungefär som en dag fylld med ångest och man vill inte röra sig från soffan/sängen men samtidigt vill man så desperat hitta på någonting vilket man nog är fullt villig att gå med på bara det inte kräver någon ansträngning från ens egen sida..!
Well.. Okej, jag känner för att vara hemma. Men. Jag hade kunnat städa.. Jag hade kunnat sticka ner till affären för att handla en aning och jag hade faktiskt kunnat ta mig bort till gymet för att sola. Men grejen är att det är så extremt tråkigt att behöva göra detta själv!
Det är DET som är grejen, förstår ni!

Aha. Så där. Nu när man då funnit problemet, vilket förmodligen är att jag är sällskapssjuk, så återstår bara ett annat liiitet problem för att kunna lösa det första problemet.. Och det är.. Att ALLA man känner känner så här en söndag! Om det så är för att folk är bakfulla eller om det bara är vanlig söndag-seghet som drabbar människosläktet, sista lediga dagen innan en ny vecka börjar som kräver nya tag, så vill sällan folk röra sig från hemmet!
Så good luck att hitta trevligt sällskap som är villigt att komma över. En söndag. :P

Kommentarer
Postat av: tooove igen :p

HEEJ!

Jag känner igen det här med sällskap en söndag, det e typ omöjligt, innan hade vi ju våra tröga pågar, men nu, det är omöjligt, alla e slöa, men vad fasen man får helt enkelt bli effektiv på det sättet istället =)

2008-02-10 @ 15:51:01
Postat av: Yasse

Stackars Bina.. Men du får komma över oftare.. inte så stor ansträngning att ta bussen ju. Ses imorrn. Puss

Postat av: alma

Im sorry i wasn´t there for you, but im thankful that you were there for me... :)

2008-02-11 @ 19:09:45
Postat av: alma

ja jag tyckte den var... skum... det blev nog ingen hit för min del :P

2008-02-11 @ 20:02:21
Postat av: micke

dom ville bara ha en artikel om min studie i ngn sån forskningsgrej dom höll på med :) men det är ju kul, helt cp, men hela världen har haft stort intresse av den.

2008-02-13 @ 10:30:42
URL: http://www.thedraft.se
Postat av: alma

Ja jag funderade med på det, om inte det är japanskt? det är det nog..? Ja, jag o pablo go way back you know ;)

2008-02-13 @ 20:10:03
Postat av: alma

ja men du! vi kan juh ge lektioner tillsammans ;)

2008-02-15 @ 10:47:07
Postat av: Sanna

Hej hej! Stoffe sa att du kommer hit nästa helg och helgen efter de, va kul :) då får vi ses o hitta på nått. Tänkte höra om du vill göra mig en tjänst. Jag behöver mina nya linser, för de jag har nu kan jag bara ha två veckor till. Mina nya linser kommer hem till brevlådan i Påarp typ på måndag om de inte redan kommit. Så om mamma eller pappa kan möta dig nångång så kan du ta med linserna hit? :D Vore kanon. Vi får höras mer på msn/blogg/sms eller mail :) puss

2008-02-16 @ 21:58:11
URL: http://sanna1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback