- light a way -

Vilken kväll det var igår..! Sådant himla väder, det var svinkallt och det blåste som bara den, ovanpå det regnade det konstant! En del missöden också, typ det enda positiva med kvällen egentligen var att provet nu äntligen är gjort och att när jag kom hem så fanns en söt N här som lyssnade och som man åt en mysig middag med. :)
Var smått nervös inför provet men tror nog att det gick helt Okej ändå. Eller ja, jag hoppas att det gjorde det iallafall, måste ha bra betyg..! Men såklart lyckades jag inte hålla mig till att inte plugga igår innan provet utan läste på in i det sista och la ifrån mig blocket först när bussen stannat på hållplatsen jag skulle av, hehe. Men det var nog bra att jag gjorde det ändå, skummade igenom alla mina anteckningar och upprepade det viktigaste några gånger. Jaja. Läraren sa att jag får reda på resultatet på torsdag eller fredag.

Nu är det bara att plugga på inför filosofin och sen är det dags för Oslo med N igen, så mys!! :D När vi sedan kommer hem är annat som väntar, slitsamt men ändå härligt :)

Annars är det bra med mig och magen. :D Har bara extrem värk i ryggen stundom, denna natten var ganska illa faktiskt, har knappt fått sovit någonting alls. N gick upp tidigt i morse någon gång och hämtade Panodil och efter en stund hjälpte det faktiskt, go han är. Men i övrigt är det stabilt, den lille växer på för fullt vilket märks tydligen men så mysigt det är! Jag och N går och längtar emellanåt nu tills vi får se vår lille ängel, samtidigt njuter vi av allt som är nu under tiden också! :D
En annan grej som dock börjar bli små jobbigt är vad man ska ha på sig nu när det är så kallt och man har blivit så stor om magen, jackan går ju inte att stänga och det man kan springa runt i är typ mysbyxor eller leggins, hehe. Måste införskaffa några rejälare, varmare mamma-byxor så snart det går och några fler koftor. Man vill ju inte vara tvungen att i slutändan bara behöva klä sig i college-tröjor, as tråkigt. ;P

Kommentarer
Postat av: Sanna

ohh va jag langtar tills jag far se dig och din mage =) har hittat en perfekt grej till er bebis som jag ska kopa om jag har rad, du skulle alska de. ses i januari!

Postat av: yasse

Provet gick ju gallant iallafall :)

Får ses i veckan.. puss

2008-12-07 @ 22:44:20
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback