- update -

Jahapp, tänkte skriva ett litet inlägg men har ingen fantasi till att skriva egentligen. Men för mina nära och kära iallafall; har nu ungefär 3 veckor kvar i vackra Oslo innan det bär av hemåt igen. Men ska bli ganska skönt att komma hem igen (trodde inte jag skulle säga det..) och få stabilisera sig lite. Det har ju hänt en del men mer om det en annan gång. ;)

Har haft en mysig tid här iallafall, jobbar nu i veckan för att sedan åka hem över helgen. Ska därefter upp igen och jobba ca 1 1/2 vecka och sedan är det de sista strökurserna på Komvux som gäller. :) Byta stad lär jag väl delvis göra iallafall då jag ska vara hos Älskling framöver men kommer ju vara en del i hemstaden då vännerna och skolan är där. :)

Räknar dagarna nu tills jag ska hem över helgen, bland annat få va med Älskling igen och träffa min underbara Y som jag inte träffat på hundra år och självklart mina andra fina vänner. Förhoppningsvis blir det även Takida-konsert, lovely! :D
Denna gången slipper man också sitta på en fullsatt buss i 7 timmar enkelresa, hela familjen ska nämligen ner så det blir bil både fram och tillbaka, nice!

I övrigt denna söndag ska jag inte göra nåt annat än att slappa, min enda lediga dag. Jag och S ska strax ockupera sovrummet, eftersom de andra tittar på OS i vardagsrummet, och titta på hela "Rapport Från Himlen"-serien som gick på SVT för en himla massa år sedan. En ungdomsserie egentligen men som både jag och S fastnade totalt för när vi var små och av en slump hittade jag den i vintras på DVD i mataffären "Oj", hehe. :) Så det är vad jag kommer att göra de närmsta 4 timmarna. ;P




Apropå ingenting egentligen så väntade denna fina middagen mig när jag kom hem från jobbet en kväll när Älskling var i Oslo och hälsade på mig.. Wok med vitlöksbröd och tända ljus till det, så otroligt söt han är och gissa hur glad jag blev..? :D

Kommentarer
Postat av: alma

we miss you back here ;)

Himla sött av "Älsklingen" att fixa till middag bara sådär ;)

Puss

Postat av: yasse

Trevligt med ett inlägg.



Min mob är cp, så om du vill ha tag i mig innan du drar så kan du försöka ringa hem eller till Nicklas. Ha d kul på Takida, hej hej

2008-08-15 @ 15:05:48
Postat av: Åsa

Ursäkta, vadå byta stad delvis? Och vilken Älskling?!



Märks att vi hörs alldeles för sällan. Jag har fortfarande din sjal och bunke här :) Puss!

2008-08-17 @ 01:05:23
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback