- relief -


Efter de senaste veckornas dåliga mående, och senast igår, vaknade jag med en känsla idag.. Jag kände mig.. Glad..!
Jag kände en lättnad av något slag, som att jag kunde andas ordentligt igen, jag kände energi! Vem vet hur länge det håller i sig under dagen men just nu är jag så obeskrivligt glad..!! :D
Jag har inte sovit natten igenom men jag har iallafall inte haft några mardrömmar så bara det var en stor lättnad. Jag blev också för en gångs skull glad för att solen sken ute idag, har blivit mer nöjd på sistone när det har regnat..  Men hursomhelst, jag var bara tvungen att skriva ner några rader om att jag just nu i denna stund faktiskt känner glädje och lättnad! Vilken andhämtningspaus! :D



Kommentarer
Postat av: yasse

Åh vad skönt att du mår bra igen :)



Puss

2008-08-28 @ 20:37:13
Postat av: alma

skönt darling :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback