- telefonköer -


Ahh. Då satt man först som nummer 58 i telefonkö till ComHem. Kommer fram efter en hel del ComHem-hjärntvättning som spelats upp i luren och frågar om bindningstiden för att bara konstatera att det fanns inte så mycket man kunde göra med uppsägningen av bredbandet. Så jag la på.
Kommer på nån sekund senare att de trots allt inte sa någonting om varesig telefonen eller TV:n så jag ringde upp igen. "Du är nummer 55 i kön"..
Kommer äntligen fram, förklarar läget för en kille som faktiskt presenterat sig som "Enrique Iglesias". Blir omkopplad. Det tutar upptaget. Ja, vad gör man.

Kommentarer
Postat av: alma

BAH!!!
hahaha! förlåt gumman, jag kan riktigt se hur du kokade av ilska o frustration men shit vilken målande bild!
Aj lav jooo!
hjälpte dt liiite?
btw - du skall fixa mitt hår på lördag och sara hakar kanske på ;)

Postat av: Sanna

De går inte att lita på folk i telemarketing-branschen ;) Haha Enrique!

2008-04-10 @ 09:54:22
URL: http://sanna1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback