- sunday night -


Ja, då har man pluggat en hel del idag, fick klart två responser och skrev vidare på en inlämning som jag dock kommer behöva mer tid till då den är rätt omfattande. Men det gick rätt bra idag. :)
Mot kvällskanten värmde jag lite pizza från igår och tittade på "Sanningens Ögonblick". Vilket program.. Förstår inte hur folk kan anmäla sig till det. För er som inte känner till det; en person har tidigare fått en massa frågor som denne ska svara på medans en lögndetektor är inkopplad. I programmet blir samma person sedan utfrågad inför sin partner, familjemedlemmar, publik och TV-tittare utan att veta om lögndetektor-resultatet. Efter svaren följer en "spänningspaus" tills en röst säger högt om svaret var sant eller falskt samtidigt som det kommer upp på en gigantisk skärm bakom personen. För varje fråga personen svarat sanningsenligt på kommer personen längre upp i "penga-stegen", är svaret inte i överensstämmelse med lögndetektorsvaret förlorar personen allt.
Alltså, tänk er vilka diskussioner det måste bli i hemmet sedan efter programmet. Ett lögndetektortest är faktiskt inte  till 100 % korrekt, det finns fortfarande en liten marginal även om den är minimal att lögndetektorn har fel. Förstå vilken otur och vad det kan ställa till med isåfall. Ja..

Under TV-tittandet ringde iallafall mobilen vilket slutade i ett samtal på 1 ½ timme med J där det pratades om allt mellan himmel och jord, trevligt så här en söndagkväll. :)
Apropå det tidigare inlägget vet jag inte om det blir någon städning idag, skulle vara om jag kanske rensar en byrå med TV:n i bakgrunden. Vi får väl se. :)
Imorgon väntar iallafall plugg med Y, bra det. Blir skönt när man känner att man kommer någonstans och blir färdig med mer och mer. Har under helgen iallafall skickat in 4 grejer till min lärare så på vissa kommer nog respons  imorgon.

Nä, lite komedi på TV:n skulle nog sitta bra nu. :)

Kommentarer
Postat av: micke

i dagarna :)

Postat av: Yasmine

Vad fin du gjort din sida.. kanske får hjälpa mej att update min nån dag! Ses snaart, Pöss

2008-04-21 @ 12:56:49
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback