- rainy -


Sitter här nu med en kopp té och tycker det är allmänt trist med det dåliga vädret. Bara den grejen att jag är uppe utan större problem är konstig. Senaste nätterna har varit konstiga.
Igår natt somnade jag vid 00.00 och vaknade vid 04.00 - kände mig helt utvilad. Bra, kan man tycka, men det är ändå konstigt med tanke på hur lite och dåligt jag sovit på sistone. Men visst, när jag då kollade på klockan och insåg att jag hade tid på mig att sova ytterligare 3 timmar var det ju nice till en början men de 3 timmarna blev rätt sega till slut.
Nu i natt hände liknande sak; somnade vid 00.45 och vaknade vid 03.00 - utvilad (!). Somnade om, kände som om jag hade sovit i flera timmer, kollade på klockan som visar 04.00.. Liksom, va?
Försöker sova vidare men det blir inget annat än vaknande med jämna mellanrum och halvsömn tills jag nu vid 06.40 betämde mig för att gå upp. Blev till slut bara frustrerande. Och nu sitter man här vaken 3 timmar innan skolan börjar - är mest rädd för att bli super trött lagom tills jag ska iväg. Sen blir man ju trött tidigare på dagen desto tidigare man har gått upp, naturligtvis, och man har ju lite grejer att göra.

Nä, nu blir det frukost framför "Vakna Med The Voice". Ha en bra dag! =)


image180

Kommentarer
Postat av: Yasse

Sötis.. jobbigt att vakna så pass tidigt.. Här känns det tvärtom. Kan sova hur mycket som helst och fortfarande vara helt slut! Imorrn blire fixa hår! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback