- hot stuff -


Eller inte.. Hade bara sån grymt dålig fantasi till en rubrik just i detta tillfälle, haha. ;D

Då sitter man här och lyssnar på Takida, närmare bestämt Tear It Up Again just nu. Annars är en gammal favorit A Point Of View..
Ja, hursomhelst. Idag gick jag inte upp förrän vid 13.00 då jag igen somnade först runt 05.00. Som ag sa till Y innan idag så tror jag nog dygnen kommer att bättra sig igen efter helgen när det blir lite lugnare igen och allt är gjort.
Gick upp, tog en dusch och gav mig iväg till Y där jag blev bjuden på mat, så söt. :) Vi försökte oss sedan på lite plugg men kändes inte som om vi hade jätte mycket motivation idag, haha. Satt sedan mest och snackade och kollade lite några klipp på YouTube.
Vid 18.30 begav jag mig ner mot stan för att möta upp J utanför Golden Bamboo, även Å och A anslöt senare vilket jag tyckte var mycket trevligt. God mat och gott sällskap - nice. :)
Runt 20.30 skiljdes vi åt och jag gick hemåt, hade sällskap av A i telefon hela vägen hem och vi snackade om lite allt möjligt, bland annat blev det mer eller mindre bestämt att ta ett glas vin på fredag kväll vilket låter mys. :)
Väl hemma dök en gammal vän upp på MSN som jag inte snackat med på ett tag. Fick frågan om vi inte skulle ta och ses redan ikväll och ja, varför inte? Vi bor typ 5 minuter ifrån varandra. Efter någon minut insåg dock min vän att det fanns lite grejer som behövde göras till imorgon bitti så vi sköt på det till imorgon kväll istället. Blir nog trevligt tror jag! :D Så imorgon blir en heldag som först börjar med Shurgard runt 10.00 på förmiddagen för att sedan ta en strandpromenad med A. Sedan blir det in till stan igen för att plugga med Y, fixa ett ärende runt 20.00 och sen fika med min gamle vän. :)
Resten av denna kväll väntar inget annat än att fortsätta rensa här hemma för min del och packa, kanske går nåt skoj på TV man kan titta på lite emellanåt. :)

Kommentarer
Postat av: yasmine

Hej gumman! Låter som en trevlig kväll igår.. Inge fara med kommenaterna.. behöver ha lite verklighetsuppfattning ibland :P
Ja vi ses nere i stgan vid tre tiden då! Pösspöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback