- effektiv söndag for once -


Då var det söndag igen, tycker den dagen oftast kommer väldigt fort. Jag är en sådan person som vill ha måndag och ny vecka. Tycker inte om söndagar, men det har jag visserligen skrivit om tidigare. ;P

Idag skulle jag nog tro att många ligger hemma och är sega eller bakfulla efter gårdagens bravader, vissa kanske har en lugn mys-söndag för att de jobbat hårt gångna veckan och laddar upp inför den nya veckan, vissa kanske går en promenad ute i kommer-och-går-solskenet och har trevligt.
Inte jag dock för jag var duktig och tog det lugnt igår vilket lönar sig idag - ja, man får ju se det positivt. :P Själv sitter jag och pluggar, effektivitetens lampa lyser här hemma och jag tycker nog att det går bra än så länge. Gick inte upp så tidigt idag och det känns lite jobbigt men för en gångs skull känner jag mig relativt utvilad och det är nice. Druckit 1 ½ kopp kaffe och 1 kopp té också så jag är igång. :)
Tänkte försöka beta av så mycket som möjligt under dagen så man inte har så mycket halvfärdigt. Vem vet, jag kanske till och med städar undan och packar lite ikväll efter allt pluggandet. Men nä, nu ska vi inte förhasta oss utan en sag i taget - en sak i taget. Helt plötsligt vill man ju göra massa annat också och helst på en och samma gång, dygnet har för få timmar. :P

För övrigt hade jag en väldigt trevlig dag igår med bror min. Han hade en tenta 9 - 14 och kom förbi efter det och mest hängde här. Vi stack sedan ner till stan för en fika och det var riktigt fint väder ute, härligt. Slutade med att vi satt där ett bra tag för att sedan vandra hemåt åt varsitt håll, eller ja, han cyklade och jag gick. I med iPoden och det var riktigt skönt att gå och tänka på lite allt möjligt.
Kom hem och kände mig något stressad med pluggandet. Hade lite alternativ angående kvällen men kände mig både energilös och stressad på samma gång. Oh well. Slutade med att jag och bror köpte pizza och tittade på TV hemma hos mig, jätte trevligt. :)

Nä, gott folk. Nu ska det fortsätta pluggas innan effektiviten försvinner. :)

Kommentarer
Postat av: micke

vilken onyttig dag det blev! men nice. sidan blev fin oxå. varit hos christian idag så min nya närmar sig oxå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback