- and so the day has come to an end -

Ja, man kom ju upp i tid imorse men likväl blev det bussen då man var ute i sista sekund, skamligt. Introduktion i Socialpsykiatri stod på schemat, älskar allt som berör psykologi, psykiatri och filosofi så jag var ju nöjd. :)
Efter detta blev jag upphämtad av mamma för att bara spendera en lugn eftermiddag hos henne med en del snack, välbehövligt efter gårdagens mående som var lite o-roligt. :P
Det känns någorlunda Okej nu iallafall, bara väldigt trött så ska strax lägga mig. Ska upp i tid imorgon då vi fick en extra insatt lektion för att se en film inför seminariet om demens; "En Sång För Martin", någon som sett?
Efter det blir det att agera bollplank åt Y som ska köpa hårfärg, sedan väntar fika med C och efter det ska jag hjälpa Y med själva färgandet av håret. Eller ja, slingandet. :) Sist men inte minst blir det middag hos mamma. :)


image184


Kommentarer
Postat av: gissa

söt bild :)
skönt att du mår bättre! vi ses imorrn i skolan! god natt, pöss

Postat av: yasse

Mickes Sara? Visste inte ens hon hade nån tatuering :S
Ja han e bra, men jag visste bara inte vad han hette i förnamn.. haha... Vad gör du en kväll som denna? puss

2008-04-04 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback