- virgin school -



Satt och kollade på tv.nu för att se om det händelsvis var någon bra film eller nåt på TV ikväll som kan se på. Ingenting intressant fanns direkt men så fick jag syn på nåt som hette "Virgin School" och undrade med tanke på titeln vad fan det kunde vara. Klickar på namnet så man får upp en pop-up med information där det visar sig att det är en brittisk dokumentär från 2007. "Jaha" tänkte jag och skummade vidare.. "James.. Givit upp allt hopp om sex med kvinna... Kurs för sexuellt oerfarna män.. Professionell vägledning.. Bla bla.." tills jag kommer till den sista meningen och undrar om jag läser rätt; "Han erbjuds även möjligheten att bli av med oskulden med någon av de erfarna sexterapeuterna."!!! What...!? Helt galet! Helt sjukt! Outrageous!



- virgin school -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback