- hmm -



Fick plötsligt ont i magen. En sådan där oro-känsla.
Fick starkt känslan av att någon i min närhet inte är helt ärlig mot mig, undanhåller någonting eller vill få mig (och kanske även sig själv) att tro att saker är på ett visst sätt även om de inte alls är det. Något slags dubbel-spel kanske, I don't know. Antingen att det ÄR eller kommer att uppdagas vid senare tillfälle.

Har ingen aning om varför detta kom så plötsligt över mig. Man kan ju tycka att något måste ha hänt för att trigga denna oro. Men inget specifikt har hänt.
Vissa saker har dock indikerat på att det är någonting men ja, har hittills inte varit lönt att grubbla mer över det. Men är det lönt nu kanske..?

Låter lite smått paranoid nu kanske, men denna känslan är stark. Någonting stämmer inte här.
Någonting är fel.


Kommentarer
Postat av: alma

remeber your gut-feeling is always right!

2007-09-26 @ 14:35:38
Postat av: Åsa

Usch, det låter inte bra. Vad det än handlar om - hoppas att det löser sig! Jag blev också kär i den koftan, därför jag köpte den ;) Kunde inte motstå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback