- one more -



Hittade ytterligare en lista från Åsas blogg, ha! :D


Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Omänsklighet
2. Egoism
3. Orättvisor

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
1. Ett antal glas
2. Hemtelefonen
3. Papper och pennor

Tre saker jag gör just nu:
1. Tänker på att jag egentligen har annat jag måste göra än det här
2. Funderar över hur diverse saker kommer att bli framöver
3. Undrar varför jag fortfarande sitter i tystnad och inte satt på musik än

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Känna att jag har kunnat bidra med något gott till människor runt omkring
2. Känna riktig lycka som varar
3. Göra något bra av mig själv och uppnå de mål jag vill uppnå

Tre saker jag kan:
1. Laga mat och baka
2. Organisera (Om jag sedan följer det är en annan sak..)
3. Verkligen lyssna

Tre saker jag inte kan:
1. Sätta ihop en dator själv
2. Spela gitarr
3. Koncentrera mig på att plugga om jag vet att det är stökigt hemma

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Din inre röst/magkänsla
2. De som vet vad de pratar om
3. Underbar musik som får dig att må bra

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Att stå på mig själv mer
2. Att spela gitarr
3. Att köra bil så jag kan ta körkort :P

Tre favoriträtter:
1. Lax med potatis och hollandaisesås
2. Färsk spenatpasta med broccoli, cocktailtomater och fetaost (och Grekisk sallad, he :P)
3. Lasange


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback