- late night msn talk -


Satt och snackade ett tag med C ett tag igår på MSN, har en tendens att alltid bli på så övertrött-igt humör när vi snackar och sitter och småskrattar för mig själv, ha! C började rita teckningar till mig på MSN och jag försökte förgäves installera och uppdatera min MSN för att kunna göra likadant, funkade inte! Så kom C igång ordentligt och detta är vad som åstadkoms;

image71


image72

Bild 1 : En blomma till mig :)
Bild 2 : Först en blå bil som liknade vår gamla Volvo och sedan en Ferrari, inte varje dag det händer!



image73


image74

Bild 3 : En julkrans och en mistel "när C ändå var igång" :P
Bild 4 : En skål med gröt ("de bruna prickarna är kanel"..) och en julbock, märk detaljerna om ni ser, haha!


image75


image76


Bild 5 : En delfin som tydligen varit hos plastikkirurgen och katt som skulle föreställa min katt. Jag menade på att min katt är ju svart och C tyckte ungefär; "Men hallå, konturerna är ju svarta?"
Bild 6 : Fick önska mig någonting och jag önskade mig en gitarr :D Fick dock tipset att inte spela på den, strängarna behöver nog spännas.. :P



Ja, what can I say..? Är man övertrött så är man övertrött.. Ha.


Kommentarer
Postat av: Catharina

hoppas bion är bra! läs min blogg sen^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback