- just for fun -



Tagen från kompisen Åsas blogg, i brist på annat att göra. (Eller snarare, i ett försök att undvika det jag verkligen måste göra.. :P) Sen kändes det som om de flesta hade gjort den och man är ju inte den som är den. ;P


A is for age:
- 21

B is for booze of choice:
- Vermouth (Martini)

C is for career:
- Läser till undersköterska för att sedan förhoppningsvis kunna läsa Socionomprogrammet.

D is for your dad's name:
- Tommy

E is for essential items to bring to a party:
- Ett bra humör och god dricka :)

F is for favourite song at the moment:
- Alicia Keys - No One

G is for favourite game:
- Spelar i stort sett aldrig någonting och det lilla jag spelar ä WoW.. Så vad ska jag svara? WoW..? Hahahaha..

H is for home town:
- Helsingborg

I is for instruments you play:
- Spelade piano i flera år tidigare men hade gärna kunnat spela gitarr!

J is for jam or jelly you like:
- Hm. Äter i stort sett aldrig marmelad men isåfall ska det vara mormors körsbärssylt, hallon eller jordgubb.

K is for kids:
- Inga än. Var först inne på att bara skaffa ett barn när den stunden väl är inne men sedan ändrade det sig att till och med tre stycken inte hade varit helt otänkbart, haha. :P

L is for living arrangements:
- Just nu halvt ensam i en 3:a men förhoppningsvis tillökning nästa år i form av en liten hund. :)

M is for mothers name:
- Dorothea

N is for name of your crush:
- Nicklas

O is for overnight hospital stays:
- Hm.. Fyra?

P is for phobias:
- Ja. Den vanligaste fobin ever; spindlar. Sen har jag någon slags fobi mot fötter också, det brukar de flesta tycka är hysteriskt kul och udda.

Q is for quotes you like:
- "Eventually all the pieces fall into place... Until then; laugh at the confusion, live for the moment and know that everything happens for a reason."

R is for relationship that lasted the longest:
- Cirka 5 år.

S is for sartorial style:
- Hm. Ja, ingen specifik. Vad jag känner för stunden? :)

T is for time you wake up:
- Ja, de dagar jag har lektion blir det mellan 7-8 beroende på hur trött jag är. :) Annars försöker jag gå upp mellan 09.30 - 10.00 för att hålla kvar min dygnsrytm som är extremt känslig. :P

U is for underwear:
- Hm ja, det används varje dag..?

V is for vegetables you love:
- Cocktailtomater, gurka, broccoli, blomkål, sockerärtor, minimajs, vattenkastanjer, gullök, rödlök, purjolök, isbergssallad, morötter går an.. I stort sett allt i den vägen helt enkelt!

W is for weekend plans:
- Inga direkta planer än förutom att plugga och se en film.

X is for x-rays you've had:
- Ja du, alla gånger hos tandläkaren, om de som Åsa undrar, räknas? Sen har jag även röntgat min nacke från alla håll, min rygg samt mitt ena knä.

Y is for yummy food you make:
- Oj, ja. Man vill ju inte utse sig själv till mästerkock men det mesta jag lagar brukar jag vara nöjd med. ;) Något specifikt som jag helt enkelt tycker om att göra är väl lasange, olika slags grytor och fisksoppa.

Z is for zodiac sign:
- Aries (Vädur)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback