- haha -



Okej, okej. Bara en till lista - sen e det stopp för idag! Haha..
Denna gången tog jag listan från Alma. :)


Har du pojkvän/flickvän?
- Nej..

Är du kär?
- Yes, I am.

Hur tidigt stiger du upp?
- Hm ja. Har jag skola blir det väl mellan 7-8 beroende på hur trött jag e. ;P Annars försöker jag gå upp vid 09.30-10.00 i övrigt.

Vem/vilka vet mest om dig?
- Ja du, finns nog ingen som vet riktigt allt, olika människor vet väl olika bitar eller hur man nu ska säga.

Gillar du att slåss?
- Har aldrig tänkt på om jag gillar att slåss men visst har det funnits nåt tillfälle där man känt sig såpass arg att man hade velat slå till någon, ha.

Vad ska du göra ikväll?
- Ikväll ska jag mest ta det lugnt med Åsa och Andy och äta nåt samt se en film. :)

När var du senast full?
- Oj, ingen aning. Drack i lördags och kände väl av det men skulle inte säga att jag var direkt full, he. :)

Har du utländska föräldrar?
- Yes, mamma tysk/rumänsk.

Var har du ont?
- Haha, ja, nu kommer jag väl låta som värsta invaliden men oftast är det i huvudet, migrän. Nacke, axlar, rygg och ben har jag också ont i till och från samt hälarna. He.

Är du bra på att måla?
- Ja, det har jag fått höra många gånger iallafall. ;) Sen tycker jag det är roligt också! :)

Vem kramade du senast?
- Nicklas. :)

Vad längtar du till?
- Tills saker lugnar ner sig och man känner sig tillfreds med tillvaron.

Favoritalkohol?
- Ja, skulle vara vermouth (Martini) om man bara ska dricka det rent. ;P

Vad heter dina husdjur?
- Har inga husdjur just nu faktiskt om man inte räknar Bamse, min katt, som numera bor hos pappa. :)

Har du körkort?
- Nope, men skulle så gärna vilja ha!

Favoritgodis?
- Hm. Är inte mkt för godis men isåfall får det väl bli choklad. Äter hellre nötter. :)

Morgon- eller nattmänniska?
- He. Ja, egentligen är jag ju nattmänniska, innerst inne. ;)

Sparare eller slösare?
- Något mittemellan tror jag. När det krävs att vara återhållsam så är jag det men har jag pengar över köper jag gärna något. ;D

Har du några homosexuella vänner?
- Inte vad jag vet.

Bio eller promenad?
- Svårt val faktiskt. Båda två är ju mysigt!

Är du kittlig?
- Nja, mjo. Jo, det är jag nog, he. ;P

Rädd för insekter?
- De är obehagliga, ja.

Anser du att du är stark?
- Har fått höra att jag är det, är nog starkare än vad jag tror. ;)



Kommentarer
Postat av: sara

Du är utmanad! Läs mer på min blogg.
Ha en trevlig måndag=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback