- the last two days -


Ja, då har ens två lediga dagar gått och imorgon väntar praktiken 07.00 igen.

Var iväg med Å igår förmiddag för att införskaffa present till S som fyller år på lördag. :D Det var en grymt fin dag, kallt med soligt och det var mysigt att gå omkring på stan med Å och fixa och dona för att göra någon annan glad! Älskar att handla presenter! ;D Resultatet blev helt perfekt och jag tror att både jag och Å var riktigt nöjda med presenten när den skickades iväg till Gran Canaria! :)

När jag kom hem framåt eftermiddagen kom Y över för att vi skulle plugga tillsammans men vi gick först och främst bort till Konsum för att köpa kaffe innan vi kom hem till mig igen och satte igång. Vi var nog lite seg startade till en början och snackade mest om allt annat men kom till slut igång med att plugga. Efter ett antal koppar kaffe och höga på koffein var vi grymt effektiva och fick massvis gjort! Lagade till varsin laxfilé med massa grönsaker som vi åt medans vi såg dubbelavsnittet av Grey's Anatomy men även efter detta kände vi en enorm motivation till att plugga så Y ringde N för att säga att hon skulle sova över hos mig och det slutade med att vi pluggade fram till 03.30!! Duktiga eller vad?! ;D
Vid det här laget började Y må något illa av allt koffein och vi gick och la oss, somnade dock inte förrän en stund senare då vi låg och snackade ett bra tag, he! :)

Idag "vaknade" jag, efter en stunds snoozande, av att A ringde vid 11.00 och undrade om vi kunde ses tidigare än 12.00 som det var tänkt från början. Skulle nämligen iväg för att byta piercingsmycke i läppen och A skulle följa med.
Jovisst, så A kom förbi och med sin lille A och vid det laget hade Y också vaknat och gått upp så vi satt och drack kaffe i köket och snackade om allt möjligt. Efter stund förflyttade vi oss in i vardagsrummet där super söta lille A fick all uppmärksamhet och det skojades, snackades och gosades för hela slanten! :)

Efter en stund behövde Y bege sig hemåt för att gå ut med sin lilla vovve så vi alla vandrade ner mot stan då jag och A ändå skulle ner till piercingstudion.
Väl där blev min ring i underläppen utbytt mot en bioplaststav med en kula i titan och piercaren var både trevlig och duktig. :)
Jag och A tog senare bussen hemåt mig igen där vi skiljdes åt då A skulle hem till sin mormor som bor nån minut från mig. Jag gick hem och plockade undan lite och gjorde iordning min träningsväska eftersom jag 19.00 skulle träna med R. A kom förbi igen en stund senare och vi tog sällskap sedan när vi gick ner till bussen när jag skulle iväg till träningen och A skulle åka hemåt.
Tränade med R och det var mycket trevligt. Som jag ältat om i tidigare inlägg så känner man sig så fylld med ny energi efter att man tränat, så skönt. Jag och R snackade om lite allt möjligt under tiden och man fick annat och tänka på för en stund. :)

Kom hem för en bra stund sedan, insåg först nu att klockan faktiskt är 23.02 och jag måste nog lägga mig. Ska ju trots allt upp vid 05.00 imorgon bitti! :(

Well, nitghty night everyone.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, presenten blev helt perfekt, hoppas hon också tycker det! Och hoppas den kommer fram idag..
Håller med om att det är dödsskönt efter att man har tränat, men det är ju kruxet att ta sig i kragen och faktiskt gå dit, haha. Men du är duktig! Jag måste också.. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback