- stress stress stress -


Det är inte den bästa dagen idag. Faktiskt. Surprise? Sådant har alltid en sådan dålig timing.
Jag skulle egentligen ha praktiserat idag men mår så kopiöst illa så jag vet inte ens var jag ska börja, total avsmak för mat och får kväljningar så fort jag tänker på det, känns som om jag behöver kräkas hela tiden och inatt hade jag dessutom feberfrossa; frös och var varm om vartannat. Utöver detta känner jag yrsel, som om ögonen/blicken "hoppar", får känslan av att "tappa fotfästet" och känner mig ostadig. Vad är det som händer??
På grund av min feber inatt vaknade jag dessutom av att jag pratade i sömnen och det var en helt surreal känsla eftersom jag var helt övertygad om att jag pratade med någon och det tog några blinkningar innan jag insåg att jag var ensam..! Jätte skumt.

Y tror jag håller på att bli sjuk medans A menar att det beror på att jag äter dåligt vilket visserligen är sant. Igår var första gången jag åt en lagad måltid sedan tisdagen förra veckan och har under dessa dagar inte ätit mer än nåt knäckebröd till frukost och nåt knäckebröd innan läggdags, däremellan en massa kaffe och vatten. Det har inte varit så på grund av någon eventuell självsvält utan av en annan ganska löjlig anledning, nämligen mitt byte av piercingsmycke i läppen. Stavens platta på baksidan av läppen fastnar bakom nedre tandraden varje gång jag äter något vilket drar och gör ont. Dessutom har denna plattan efterhand tryckt in sig mer och mer i min läpp att detta också har gjort ont och bidragit till att jag inte vill göra nåt som gör det värre; dvs äta. Jag har inte heller kunnat ta ut staven då och då eftersom den är i bioplast och gängerna går sönder och jag måste ha i den tills min praktik är slut - kan inte heller gå utan något smycke alls för då växer piercingen förmodligen igen.
Igår däremot fick jag panik; hade så ont i läppen att jag efter möda och besvär till slut fick ut staven och satte i min ring igen - underbart. Tvivlar dock på att jag kan använda min stav igen; gängerna ser ut att vara sönder och jag har två dagar kvar av min prakik. Hjälp. Får väl visserligen se hur jag mår dessa följande dagar.

Hursomhelst.. Influensa tror jag inte det kan vara eftersom jag inte har några mer utmärkande förkylningssymtom mer än isåfall feber och det här med att jag ätit dåligt.. Ja, känns inte som om det borde yttra sig genom feberfrossa och avsmak för mat. Borde jag inte istället känna mig hungrig isåfall..?
Så jag har ingen aning.

Och som sagt; worst timing ever. Har så mycket jag måste göra till skolan. Fick häromdagen reda på att vi hade mindre tid än vad jag trott på oss att lämna in allting, helst redan om fyra veckor om vi vill ha respons samt hinna svara på responsen. Magsår-varning på det.
Det jag tycker är drygast av allt det är att behöva renskriva det handskrivna på dator; snacka om onödigt tidskrävande. Och det värsta är att jag har nästan allt färdigskrivet för hand men inte på dator, suck.

Nä, gott folk, nu måste jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback