- helgen & inredning -


Idag är jag trött. Mycket, mycket trött.
Min helg har varit mysig men jag känner att jag tagit ut mig för tidigt, haft för mycket för mig innan jag blivit helt frisk från vad det nu kan tänkas vara jag blev sjuk av och jag känner mig nu trött och hängig. Helgen har verkligen gått i ett - fullt schema.
Mår fortfarande något illa och igår kväll när jag och Å var hemma hos mig fick jag plötsligt migrän. Hela processen gick förvånansvärt snabbt denna gången, fick märkbart tunnelseende nästan med en gång och de värmeljus som var tända på bordet, dess lågor blev plötsligt till stora enorma stjärnor som bländade mina ögon vart jag än tittade så fick släcka dem. Min syn blev suddig och så fort jag böjde mig ner bultade huvudet extra hårt.

Jag tror nog det är stress faktiskt, stress för skolan och stress inför de förändringar som skett. Min tankeverksamhet går verkligen på högvarv. Hade behövt åka iväg nånstans tror jag, tillsammans med gott sällskap. Om jag ens hade orkat det. Vill nog mest vara hemma egentligen och bara ta det lugnt..

Hela min dag idag kommer att gå åt till att plugga, jag hoppas jag hinner med en hel del. Imorgon börjar skolan igen. Har faktiskt saknat lektionerna måste jag säga. De är så få som det är och det är så kort tid kvar så de behövs. Ska iväg och fika med A sen också, en liten paus i allt maraton-pluggande. Sötnosen är med också. :)

Köpte lite växter igår till vardagsrummet, vad så lite gör så mycket! Köpte även gardiner som jag dock inte fått upp än och två stora "bollar", med ett hål upptill för ett värmeljus, som var svarta med silver och till dem en rektangulär "skål" som även den är i svart och silver., står nu på mitt vardagsrumsbord som också fixades igår. :) Köpte dessutom två stora doftljus från SIA. Mys :) När mamma kom ner från Oslo hade hon dessutom med sig ett stort lila fat som matchade färgen på min soffa perfekt. ;D På det ställde jag tre cremefärgade doftljus. :)





Kommentarer
Postat av: alma

skitfint ju! börjar bli personligt touch över dt ;) vad grymma dem svart klotljusen var!

2007-11-25 @ 19:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback