- espresso house -


Som tidigare nämnt är jag så ofattbart trött idag men vad är då en bättre avslutning på dagen än en mys-fika på EH med A? Dessutom hade hon ju med sig gullungen, världens absolut sötaste lille A. :D
Att gå till fiket och gå hem var mindre roligt med tanke på regnet och den enorma blåsten, riktiga stormvindar! Kändes som om jag hamnade ur kurs flera gånger när jag gick tvärs över den öppna platsen som är vid hamnen precis utanför fiket, galet!

Kom in i värmen och beställde en Chai Latte och en Hasselnötschokladmuffin som A så gulligt bjöd på, riktigt gott! ;) Sen satte snacket igång om allt möjligt och A fick även prata av sig lite om det ena och det andra och det var så mysigt att bara sitta och lyssna. Lite mys och skoj blev det med sötnosen också. ;D

Ser fram emot kvällen imorgon, tror det kommer bli en trevlig avslutning på morgondagen som kommer att bestå av massa plugg. Precis som idag, thank u A. :)


image128


Nu ska jag nog gå och plugga en stund till innan jag däckar.. ;) Nighty night.


Kommentarer
Postat av: alma

naw! tack själv för att jag fick lov o prata av mej ;) Längtar till imorrn :P

2007-11-25 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback