- visning & vernissage -






Ja, då gick man och la sig vid 03.15 när man äntligen blivit färdig med att skriva om cirkulationsorganen och gick upp igen vid 09.00. Pluggade lite och tog en lång dusch och kände allmänt välmående av att solen var framme idag.
Vid 13.00 stack mamma, John och jag till Landskrona för att hämta Johns son Christian och för att sen möta upp Nicklas som är på LAN-helg hos kompisen Andy.
Därifrån åkte vi sen till min och Nicklas lägenhet för att visa den och när vi kom dit var våra namn uppsatta på dörren, fick en ny men mysig känsla av att se det. =)
Alla tyckte vår lägenhet var i jätte fint skick och kändes rymlig och stor. De djupa fönstrena (där man kan sitta ;P) kommenterades av alla och det var ju även det jag och Nicklas föll för när vi först tittade på lägenheten. Förvaringsutrymmena i form av två "walking-closets" var också något alla tyckte var positivt och i det stora hela blev båda jag och Nicklas jätte glada för all positiv respons! Blev att man längtar ännu mer tills allt är på plats och man gjort sig hemmastadd. =D

Efter "visningen" åkte vi ut till ett galleri i Tågarp där min bror Micke fått sina konsertfotografier utställda på vernissage, very nice. =) Jätte glad för hans skull, är ju en chans att blir något mer etablerad och foto är ju hans passion. =)

En stund senare åkte jag och Nicklas tillbaka till Landskrona eftersom jag skulle varit med och spelat med Nicklas och Andy. Vi båda ville dock äta något och jag hade dessutom glömt internetkablar etc i mammas bil så min älskling bjöd mig på kinesiskt som en liten present på vår halvårsdag som var igår. =) Det var jätte gott och man var ju jätte mätt när man gick därifrån. Fyra små rätter, mmm! =D
När vi ätit klart kom Micke och pappa till Landskrona, efter att de varit i Tågarp, för att även de ville se vår alldeles egna lägenhet! =) Båda två tyckte också den var rymlig, fina djupa fönster, mysig och att hyran var jätte bra eftersom det dessutom är inklusive el. =)

Åkte med pappa och Micke till Helsingborg efter rundturen och Nicklas åkte hem till Andy igen. Och nu sitter man här en lördagkväll och känner att man borde göra något roligare än att plugga men har desvärre inget val än sitta här framför datorn och skriva ett tag till.

Oh well, känner mig glad iallafall! Ska ju flytta ihop med min älskling ju! =D


/S

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va mysigt det sag ut pa festen, synd jag inte kunde va dar :( nu ses i snart, jag tar taxi till flygplatsen harifran kl 4 inatt. Och jag maste bara papeka..Har du "walking closets"??! haha, jag tror du menar :walk-in closets... ;) eller dina kanske e pa hjul eller natt? mohaha! na jag ska sluta nu. Vi ses imorgon hoppas jag?! jag e hemma vid 16 tiden tror jag.. Puss!

Postat av: Åsa

Hej! Vad fin din blogg är! :) Har du fixat det själv? Jag vill också se lägenheten!! Och vad mysig förlovningsfesten såg ut att vara. Puss & Kram

2007-03-19 @ 11:49:49
URL: http://ausa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback