- förlovningsfesten -


Just precis fick jag äntligen lite bilder från förlovningsfesten av min snälla bror som agerade fotograf under tillställningen! =D
Alltså, i det stora hela är det hemska vinklar på mig men det brukar man ju tycka när det gäller bilder på sig själv, so what the hell, jag ser ut att ha kul iallafall! Haha! ;P
Festen var jätte trevlig och lyckad och min älskling var (är..) ju absolut finast! ;D


106046-40106046-37

Vänster: Nicklas, mamma och jag (stelt leende eller vadå..?). Vi ska precis skära upp den underbart goda Toffee tårtan från Café Aleksandra. =) Vi fick förlovningsfesten i present av mamma och hennes man. =)
Höger: Nicklas med sina vänner och vad som fångar allas uppmärksamhet just där har jag ingen aning om, haha. =P


106046-36106046-39

Vänster: Här har vi, som ni ser, dukningen. Jätte mysig tycker jag, idén kom från min mamma efter det att hon hade varit på bal med sitt företag och där hade de haft precis en sådan dukning! =)
Höger: Jag och min Nicklas <3 Som sagt, hur var det nu med vinkeln.. Men ett leende iallafall! =D


106046-38- forlovningsfesten -

Vänster: Den himmelskt goda Toffee tårtan från Café Aleksandra. =)
Höger: Min brors flickvän Sara och jag samtalar bland annat om att jag är något hyperaktiv efter att ha druckit 5 st Energy Drinks timmarna innan, he. ;P Kul hade vi! =D


106046-41 - forlovningsfesten -

Vänster: Nicklas mamma, så go och snäll, och söte Nicklas. =D
Höger: En gigantisk smörgåstårta, dessertostar + kex, rött + vitt vin, öl m.m.! =D

Kommentarer
Postat av: micke

blev ju en mkt bra fest :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback