- varma mörker -


image131


Du har tänkt allt som sagts om mig, du kan tro allt du hört om mig, du kan ställa frågor om sanningen - finns det en eller finns det tusen..? Svara rakt från hjärtat nu, ditt medlidande kan jag vara utan.. Om det här ska vara allt vi hann så håll mig hårt, håll mig älskling nu..

Släpp snälla, släpp taget nu - jag kan stå, gå eller krypa härifrån. Om det här är allt vi hinner med så håll mig hårt min älskling..

Bakom mig luktar släckta bränder, så otäckt långt var jag beredd att gå i din närhet. Jag skyddar mitt förvuxna dumma hjärta, jag ser mig aldrig om.
En gång i framtiden ska jag glömma hur otäckt långt jag var beredd att i din närhet gå. Jag upprepar ett löjligt mantra, jag ser mig aldrig om. Jag ser mig aldrig om..

Sömnen kommer som en vän, tur retur mot tystnaden - en mjuk varm hand i tystnaden.
Sömnen kommer som en vän - den dömer ingen, glömmer ingen, öppnar bara famnen..

Se dig aldrig om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback