- jullov -


Yes, gott folk. Då har man jullov. Känns ju hur skumt som helst, inte vant mig vid tanken riktigt.
Haft så sjukt mycket att göra i skolan och de sista dagarna bestod av studieplanering som resulterade i att både sömn och att äta gick bort. Fanns ingen tid till det.
Nu är man iallafall färdig, allt är inlämnat och om två dagar är det julafton. Det är ett sådant klassiskt konstaterande men gud vad tiden går fort. Julafton hade gärna fått vänta nån vecka. Har under skoltiden lagt alla sådana tankar åt sidan för att inte stressa upp mig ännu mera och de senaste två dagarna har gått till att handla julklappar och försöka finna julkänslan som jag känner att jag ligger efter med; den har ännu inte infunnit sig. Det är inte så att jag klagar, jag bara konstaterar.
Fick iallafall mail tillbaka från min lärare i Omvårdnad, responsen på de sista två arbetena där hon skriver att mina arbeten är "fantastiska", att jag har "ett helhetstänk hela tiden", "enorm empati" och att jag "når med råge MVG". Så extremt lycklig jag blev av att läsa det! :D Aldrig fått sådan himmelsk feedback så de orden gick rakt in i hjärtat! :D
Nu återstår bara att se vilka betyg man fick i Etik & Livsfårgor och Psykiatri.

Har egentligen mer jag vill skriva om men jag är så ofattbart trött så jag ska nog lägga mig nu. Tar resten en annan gång. :)

Kommentarer
Postat av: Catharina

Grattis Bina! Vilken bra julklapp du fick..:)Men du är ju skitbra på sånt! Det vet jag också med råge från alla våra promenader;)

God Jul min vän! Yo tha man;) :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback