- gossipgirl maraton -


Ja, då var juldagarna slut och snart även det år som hittills varat. Det är helt otroligt hur fort tiden går - jo, i know, ett uttjatat konstaterande men dock så sant.
Har precis kommit hem från S brors lägenhet, S bor där nu och passar brorsans + hand flickväns katter. Det började med att S ringde och väckte mig vid 12.00 (ja, sov fortfarande då eftersom jag var uppe till ca 05.00.. =P) för att säga att hon var utanför mig med undringen om hon fick komma in. Of course tänkte jag.
En stunds segande vid TV:n, efter att ha fastnat framför den gamla filmen "Big", följdes av att vi kom till skott med att sticka ner till gymmet och sola. Det var ett tag sedan man gjorde och det behövdes verkligen, blivit så blek. =P
Efter detta stack vi bort till "Oj" där vi handlade ingredienserna till vad som blev kvällens middag; Kycklinggryta a la S och stack bort till S brors lägenhet. S's kusin J kom också förbi och efter att vi ätit den väldigt goda middagen som vi alla hjälpte till att laga (hehe..) hade vi GossipGirl-maraton. S hade 11 avsnitt varav vi såg på 9 stycken! Vi alla blev verkligen helt hooked! Riktigt bra serie det där, ha! Sen strejkade dock både S och J då de var för trötta för att se de sista två avsnitten och J var jätte snäll och gav mig skjuts hem. =)

image132


En av många bra dialoger:

D: - Are you really going on a date with somenone you don't even know?
S: - Well, it couldn't be any worse than with someone I do know.

Värt en tanke..? Yes, indeed. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback