- weird -




Har en skum känsla. Vet inte riktigt vad det är.
Det känns bara.. Skumt.
Saker som gör sej påminda kanske, men vad vet jag. Och vad skulle det vara för saker..? Och ja, jag om någon borde väl veta isf. Men det gör jag inte.
Det är bara en känsla..
Är det min känsla? Är det någon annans? Varför? Vad ska jag göra med den?
Det ändrades i all hast. Eller ja, hur ska jag förklara? Det bara kom över mej helt enkelt. Svårt att göra något åt det när man inte vet varför..
Jag vet inte heller om det är något bra eller dåligt. Kan det vara nåt bra i grunden men det utlöser något dåligt för att jag inte är van att ha det så här..? Kan man ha ångest på grund av att något är bra..? Just för att det är så ovant att känna något så bra..? För bra är det enda jag känt nu det senaste..
Kanske är det något i stil med att det "är för bra för att vara sant" så att ens undermedvetna försöker påminna en om tidigare erfarenheter och verkligheten genom att framkalla ångest..?
Svårt när det inte är medvetet.. Då kan jag ju inte heller styra över det..

Suck.

Nä, det går över. Får bara.. Göra något annat. Så jag inte tänker på det.
Nä, det är säkert ingenting annat än att det bara är ovant att ha varit uppfylld med en sådan överväldigande positiv känsla under såpass lång tid.. Att det positiva faktiskt har varit mer än det negativa..
Så är det nog..

Nu är det bara att det ska vara förståeligt och inte skrämmande..

/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback