- the weekend -



Oj oj, mitt andra inlägg so far. Nice =) Kanske går bättre denna omgången på blogg.se då. =)

Helgen har varit sömnlös men däremot mycket trevlig. I lördags var man på "tjejkalas" hos en kompis som fyllde år, hon hade temat Disney. Kul grej tycker jag, nåt annorlunda och så får man vara barn för en stund. Jag kom som Esmeralda, Alma som Snövit, Sanna som Tingeling, Catrin som Mimmi och födesledagsbarnet Catharina som Nalle Puh. =) Bilder läggs upp inom snar framtid. (När jag har tid dvs.. =P)
Efter det åkte jag och Alma in till stan för att jag skulle hem till pappa  för att ge Bamse-katt mat och vatten eftersom pappa är bortrest, närmare bestämt i Sydamerika. Därefter åkte vi hem till mig och lämnade mina grejer (från kalaset) för att sen åka in till stan efter att Alma övertalat mig. =) Väl framme stack vi till Snaps och tog nåt att dricka och snackade om allt mellan himmel och jord. Alma ringde efter en stund hennes amerikanske vän Johnny och tyckte att han och hans kompis Kai skulle komma ner till stan och hänga med oss ut någonstans, vilket de gjorde. Väldigt trevliga killar det där. =)
Målet blev först PL13 bara för att få veta att de precis skulle stänga så vi gick vidare till Bishop In Arms men de skulle också stänga. Till slut hamnade vi iaf på Harry's där vi tog en cider och blev bjudna på varsin shot av killarna och vi hade helt underbart kul! Dansade mest hela tiden och hade väldigt trevligt! =D Efter detta gick vi till Max för att äta nåt och sen följde vi med hem till Johnny där vi alla satt och snackade och drack kaffe fram till runt 06.00. Då såg både Johnny och Kai väldigt trötta ut, även om Kai försökte få oss att tro att han inte alls var trött (hehe) medan Johnny vill gå och lägga sig. Så jag och Alma gick för att låta de sova och stack inom henne för att sen sticka hem till mig för att plugga lite (eftersom vi båda behövde det) då vi ändå inte tyckte det skulle löna sig att gå och lägga sig.
Nåt pluggande blev det i slutändan ändå inte utan vi fräschade till oss istället och snackade och så för att sen dra in till stan igen och köpa pizza som vi sen överraskade Johnny och Kai med. De va ganska sega till en början men sedan piggnade de till och det slutade med att vi satt och spelade kort hela söndagskvällen och hade jätte trevligt. =) Mycket engelska har det blivit också och det är ju aldrig fel. =) Trötta som sagt, kanske förståeligt efter 36 timmar av vaket tillstånd, men både jag och Almisen behövde ha trevligt och få slappna av för en stund. =)

Sleep tight!

/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback